Sokan vannak, akik abban reménykednek, a sorsuk majd jobbra fordul.
Az Üzletanyu Konferencia azoknak szól, akik tenni is szeretnének érte.
Soha nem tudtál eljönni az Üzletanyu Konferenciára pedig szerettél volna?
Most résztvehetsz az elmúlt 5 év összes konferenciáján 🙂
Szerezz meg 2015 óta minden hangfelvételt (vagy vidd el azt, ami a legjobban érdekel)!
Csak június 18-ig
Hatalmas eszköztár, esettanulmányok és szakértői segítség kezdő vállalkozóknak
Az Üzletanyu Konferencia előadásai 10 éve minden évben segítették az induló vállalkozókat az első lépések megtételében. Az idei évtől ez a rendezvénysorozatunk megszűnik, de most utoljára megszerezhetitek az elmúlt 5 év konferenciáinak hangfelvételeit.
Az idén májusi konferencia felvételére vagy kíváncsi? Most azt is megszerezheted!
Idén ott voltál, de szívesen tanulnál az elmúlt évek előadásaiból? Most hozzájuthatsz 2015-2018 között mindegyikhez! (és a nyáron kedvedre hallgathatod őket)
Ha pedig szeretnéd elvinni az összeset (5 év teljes anyaga, benne összesen 46 előadás felvételével!), azt is megteheted!
Minderre pedig egy remek ajánlatot kapsz. Az egyes konferenciákra a belépő külön-külön 9900 Forintba került. Most viszont az összeset elviheted br. 49500 Ft helyett 27600 Forintért (4 db konferencia 6900 Ft, egy felvételt pedig ajándékba adunk)!
Az akció csak június 18-ig él!
Ez most vagy megveszed, vagy lemaradsz róla. Ilyen konferenciát többet nem szervezünk és hosszabbítás sem lesz. Viszont ha megrendeled, bőven lesz tanulnivalód a nyárra benne rengeteg ötlettel, hasznos tudnivalóval és inspiráló előadásokkal.
Mit tanulhatsz?
Az Üzletanyu Konferenciák előadásai minden évben 3 nagy téma köré épülnek fel:
- Szakmai előadások: marketing, közösségi média marketing, vevőszerzés, látogatottságnövelés - praktikus ötletek és tanácsok szakértőktől a sikeres vállalkozásodért
- Adózási és jogi tanácsok: könyvelő, ügyvéd és munkajogász segítenek, hogy a vállalkozásod jogi ügyei (cégforma, megfelelő adózási mód kiválasztása, adatvédelem és ÁSZF) is rendben legyenek és ismerd a lehetőségeidet (baba és gyerekek melletti vállalkozás, a munkahelyeddel kapcsolatos ügyek)
- Sikertörténetek: vállalkozó anyukák és hírességek (akikről sokan nem is tudják, hogy vállalkozók) osztják meg veled történetüket, tapasztalataikat és sokat tanulhatsz ötleteikből is.
Lássuk, mit találhatsz egyes konferenciák anyagában!
(előadások, amik segítenek sikeresebbé tenni a vállalkozásodat)
Üzletanyu Konferencia 2015
Érzelmi intelligencia és vállalkozás, valaki, aki 2 csőd után állt talpra és velünk tartott Stahl Judit is
Az előadások tartalma részletesen:
(előadások, amik segítenek sikeresebbé tenni a vállalkozásodat)
dr. Skita Erika: Érzelmi intelligencia és vállalkozás
Sokat tanultál már arról, mire van szüksége a vállalkozásodnak tervezési, könyvelési, üzleti oldalról - de vajon hol marad az emberi oldal?
Mi az az érzelmi intelligencia és miért lesz előnyben az, aki tudatosan és jól használja?
Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy sikeres vállalkozónak, és hogyan tudunk változtatni önmagunkon?
Melyek azok a készségek, amelyek segítenek túljutni a nehézségeken, és hogyan tudsz olyan kapcsolatot kialakítani az ügyfeleiddel, hogy eszükbe se jusson máshoz fordulni?
Sokat tanultál már arról, mire van szüksége a vállalkozásodnak tervezési, könyvelési, üzleti oldalról - de vajon hol marad az emberi oldal?
Mi az az érzelmi intelligencia és miért lesz előnyben az, aki tudatosan és jól használja?
Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy sikeres vállalkozónak, és hogyan tudunk változtatni önmagunkon?
Melyek azok a készségek, amelyek segítenek túljutni a nehézségeken, és hogyan tudsz olyan kapcsolatot kialakítani az ügyfeleiddel, hogy eszükbe se jusson máshoz fordulni?
Repka Ágnes: Vállalkozó anyukák: Milyen jogaid vannak, ha vállalkozást indítanál?
Ha a GYED-GYES alatt szeretnél új vállalkozást indítani, mire figyelj? Jogod van egyáltalán hozzá?
Ha igen, mire kell figyelned, be kell jelentened a munkáltatódnál?
Ha a 3 év letelte után inkább a vállalkozásodat választod, mint a munkáltatódat, hogyan válj meg a cégtől? Mi jár neked ilyenkor, mit kell kifizetniük?
- ezekre a kérdésekre kaphatsz választ az előadásból.
Ha a GYED-GYES alatt szeretnél új vállalkozást indítani, mire figyelj? Jogod van egyáltalán hozzá?
Ha igen, mire kell figyelned, be kell jelentened a munkáltatódnál?
Ha a 3 év letelte után inkább a vállalkozásodat választod, mint a munkáltatódat, hogyan válj meg a cégtől? Mi jár neked ilyenkor, mit kell kifizetniük?
- ezekre a kérdésekre kaphatsz választ az előadásból.
Kis Éva: A céltudatos női vezető
Kis Éva a Karsai Műanyagipari Holding Zrt., a Karsai Alba Kft. ügyvezető igazgatója, aki a GYES után visszatérve a céges létra aljáról küzdötte fel magát vezetői pozícióba, és aki nőként, család mellett egy "férfias" iparágban állja meg a helyét vezetőként.
A kezdő vállalkozók számára még egy 1-2 fős kis cég vezetése is nagy feladat: hogyan birkózik meg egy nő család mellett a vezetés kihívásaival?
- Hogyan vetkőzzük le a bennünk élő szakembert és lássuk át a saját cégünket külső szemmel menedzserként is?
- Mit tegyünk azokkal a területekkel, amikben nem vagyunk olyan jók?
- Hogyan találjuk megfelelő munkatársakat magunk mellé? - ezeket tudhatod meg Kis Éva előadásából.
Kis Éva a Karsai Műanyagipari Holding Zrt., a Karsai Alba Kft. ügyvezető igazgatója, aki a GYES után visszatérve a céges létra aljáról küzdötte fel magát vezetői pozícióba, és aki nőként, család mellett egy "férfias" iparágban állja meg a helyét vezetőként.
A kezdő vállalkozók számára még egy 1-2 fős kis cég vezetése is nagy feladat: hogyan birkózik meg egy nő család mellett a vezetés kihívásaival?
- Hogyan vetkőzzük le a bennünk élő szakembert és lássuk át a saját cégünket külső szemmel menedzserként is?
- Mit tegyünk azokkal a területekkel, amikben nem vagyunk olyan jók?
- Hogyan találjuk megfelelő munkatársakat magunk mellé? - ezeket tudhatod meg Kis Éva előadásából.
Balatoni Kata: Néptáncból vállalkozás? Azt meg hogyan?
Balatoni Kata édesanya, néptáncpedagógus, neveléstudományi szakember és vállalkozó, az Év Anyavállalata 2014 verseny szakmai nyertese, az Így tedd rá! márka megalkotója. Szakmájából, a néptáncoktatásból épített nemzetközi hírű céget, franchise rendszert, webáruházat. Előadásából megismerheted hogyan vált pedagógusból cégvezetővé kisgyerekek mellett.
Balatoni Kata édesanya, néptáncpedagógus, neveléstudományi szakember és vállalkozó, az Év Anyavállalata 2014 verseny szakmai nyertese, az Így tedd rá! márka megalkotója. Szakmájából, a néptáncoktatásból épített nemzetközi hírű céget, franchise rendszert, webáruházat. Előadásából megismerheted hogyan vált pedagógusból cégvezetővé kisgyerekek mellett.
Csernai Kata: Csőd után újra talpraállni
Árult már állateledelt, volt saját gyerekruha- és ékszermárkája.
Hosszú évek alatt egy középkategóriás autó árát bukta el a vállalkozásain, és rengeteg tapasztalatot gyűjtött.
Ezeket a tapasztalatokat felhasználva építette fel a DualSimSmartphones.hu webáruházat, és tette mindössze fél év alatt nyereségessé. Most pedig megosztja őket veled is, hogy ne a saját károdon kelljen megtanulnod.
Árult már állateledelt, volt saját gyerekruha- és ékszermárkája.
Hosszú évek alatt egy középkategóriás autó árát bukta el a vállalkozásain, és rengeteg tapasztalatot gyűjtött.
Ezeket a tapasztalatokat felhasználva építette fel a DualSimSmartphones.hu webáruházat, és tette mindössze fél év alatt nyereségessé. Most pedig megosztja őket veled is, hogy ne a saját károdon kelljen megtanulnod.
Szöllősi Kiss Orsi: Fotózásból online vállalkozás
Orsi újságírónak és pr szakértőnek tanult, de a médiában eltöltött évek után visszakanyarodott gyerekkori hobbijához, a fényképezéshez. Létrehozta az első, anyukáknak szóló online gyerekfotó tanfolyamot. Célja, hogy a kismamák csodálatos képeken örökíthessék meg gyermekeik legfontosabb pillanatait, hiszen a gyerekkort nem fotózhatod le kétszer. Online tanfolyamot szeretnél indítani? Orsi most megosztja veled a tapasztalatait.
Orsi újságírónak és pr szakértőnek tanult, de a médiában eltöltött évek után visszakanyarodott gyerekkori hobbijához, a fényképezéshez. Létrehozta az első, anyukáknak szóló online gyerekfotó tanfolyamot. Célja, hogy a kismamák csodálatos képeken örökíthessék meg gyermekeik legfontosabb pillanatait, hiszen a gyerekkort nem fotózhatod le kétszer. Online tanfolyamot szeretnél indítani? Orsi most megosztja veled a tapasztalatait.
Faragóné Keserű Judit - MLM-ből vállalkozás
Judit 5 évvel ezelőtt kétgyermekes anyaként kezdte el felépíteni saját online vállalkozását egy MLM rendszeren belül, 2014-ben a Év Anyavállalata versenyben a közönségszavazáson az 5. helyezést érte el.
Előadásában elmeséli, milyen nehézségeken és kudarcokon keresztül vezetett az út a sikerhez, hogyan tudta a mai világban MLM vezetőként kiérdemelni mások megbecsülését és bizalmát és hogyan lehet online módszerekkel felépíteni egy több ezer fős nemzetközi csapatot
Judit 5 évvel ezelőtt kétgyermekes anyaként kezdte el felépíteni saját online vállalkozását egy MLM rendszeren belül, 2014-ben a Év Anyavállalata versenyben a közönségszavazáson az 5. helyezést érte el.
Előadásában elmeséli, milyen nehézségeken és kudarcokon keresztül vezetett az út a sikerhez, hogyan tudta a mai világban MLM vezetőként kiérdemelni mások megbecsülését és bizalmát és hogyan lehet online módszerekkel felépíteni egy több ezer fős nemzetközi csapatot
Vida Ágnes: A következő 100 vevőd
A honlapod már 2 éves? A hírleveleid 3 évvel ezelőttiek? Az új trendeket ráakasztgattad a régi rendszeredre, mint egy karácsonyfára? Vagy most kezdenél, de fogalmad sincs hogyan kéne egy marketing rendszernek kinéznie?
Ideje változtatni!
Ebben az előadásban megmutatom, hogyan változott meg a vevő néhány év alatt, és milyen az az oldal, az a kommunikáció, amire MOST fogékony. Megmutatom, hogyan használja most az internetet, hogyan olvas, milyen hirdetésre kattint, hogyan vásárol és neked, vállalkozóként hogyan kell ehhez alkalmazkodnod.
A honlapod már 2 éves? A hírleveleid 3 évvel ezelőttiek? Az új trendeket ráakasztgattad a régi rendszeredre, mint egy karácsonyfára? Vagy most kezdenél, de fogalmad sincs hogyan kéne egy marketing rendszernek kinéznie?
Ideje változtatni!
Ebben az előadásban megmutatom, hogyan változott meg a vevő néhány év alatt, és milyen az az oldal, az a kommunikáció, amire MOST fogékony. Megmutatom, hogyan használja most az internetet, hogyan olvas, milyen hirdetésre kattint, hogyan vásárol és neked, vállalkozóként hogyan kell ehhez alkalmazkodnod.
Stahl Judit: Így lettem vállalkozó
Műsorvezetőből lett anyuka, aki kislánya születésekor fordított egyet az életén és vált vállalkozóvá.
Ebben az előadásában megosztotta velünk, hogyan.
Műsorvezetőből lett anyuka, aki kislánya születésekor fordított egyet az életén és vált vállalkozóvá.
Ebben az előadásában megosztotta velünk, hogyan.
Üzletanyu Konferencia 2016
Hogyan szerezz befektetőt? - Instagram - Akit tönkretett egy rendelet, de ő talpraállt - Máté Krisztina és Bárdos András
Az előadások tartalma részletesen:
(előadások, amik segítenek sikeresebbé tenni a vállalkozásodat)
Kádár Tímea: A Mindent Eldöntő Bemutatkozás
Startupod van és befektetőket keresel? A vállalkozásod jövője a kapcsolatokon múlik? Partnerekre lenne szükséged, de nem mersz bemutatkozni? Timi évekig keresett befektetőket startup vállalkozásának, gyűjtötte a tapasztalatokat a bemutatkozásról, a prezentációról, míg végül sikerrel járt. Ebben az előadásban elmeséli, milyen módon sikerült végül befektetőt találnia. És még arra is választ ad, hogy: Hogyan keltsd fel a céged iránt az érdeklődést néhány mondatban? Hogyan mutasd be a tevékenységedet, a vállalkozásodat igazán érdekesen, hogy a befektetők figyelmét felkeltse és hajlandóak legyenek támogatni az ötletedet?
Startupod van és befektetőket keresel? A vállalkozásod jövője a kapcsolatokon múlik? Partnerekre lenne szükséged, de nem mersz bemutatkozni? Timi évekig keresett befektetőket startup vállalkozásának, gyűjtötte a tapasztalatokat a bemutatkozásról, a prezentációról, míg végül sikerrel járt. Ebben az előadásban elmeséli, milyen módon sikerült végül befektetőt találnia. És még arra is választ ad, hogy: Hogyan keltsd fel a céged iránt az érdeklődést néhány mondatban? Hogyan mutasd be a tevékenységedet, a vállalkozásodat igazán érdekesen, hogy a befektetők figyelmét felkeltse és hajlandóak legyenek támogatni az ötletedet?
Vida Ágnes: Térkép az új marketinghez
A honlapod már 2 éves? A hírleveleid 3 évvel ezelőttiek? Az új trendeket ráakasztgattad a régi rendszeredre, mint egy karácsonyfára? Vagy most kezdenél, de fogalmad sincs hogyan kéne egy marketing rendszernek kinéznie?
Ideje változtatni!
Ebben az előadásban megmutatom, hogyan változott meg a vevő néhány év alatt, és milyen az az oldal, az a kommunikáció, amire MOST fogékony. Megmutatom, hogyan használja most az internetet, hogyan olvas, hogyan vásárol és neked, vállalkozóként hogyan kell ehhez alkalmazkodnod. Hogy hazatérve ne legyen már kérdés mikor, min és hogyan kellene változtatnod a jobb eredmények elérése érdekében.
A honlapod már 2 éves? A hírleveleid 3 évvel ezelőttiek? Az új trendeket ráakasztgattad a régi rendszeredre, mint egy karácsonyfára? Vagy most kezdenél, de fogalmad sincs hogyan kéne egy marketing rendszernek kinéznie?
Ideje változtatni!
Ebben az előadásban megmutatom, hogyan változott meg a vevő néhány év alatt, és milyen az az oldal, az a kommunikáció, amire MOST fogékony. Megmutatom, hogyan használja most az internetet, hogyan olvas, hogyan vásárol és neked, vállalkozóként hogyan kell ehhez alkalmazkodnod. Hogy hazatérve ne legyen már kérdés mikor, min és hogyan kellene változtatnod a jobb eredmények elérése érdekében.
Kern Ágnes: A marketing, amit imádnak a vevők: Instagram
Amikor a szavak csődöt mondanak, a szlogeneknek már senki nem hisz, mi marad? Megmutatni a valóságot az ügyfeleknek: képekben megmutatni a termékedet, a szolgáltatásodat. Ha engem kérdezel, évek óta nem volt olyan inspiráló marketing eszköz, ami annyira hatásos lenne a terméked bemutatására, mint az Instagram.
Amikor a szavak csődöt mondanak, a szlogeneknek már senki nem hisz, mi marad? Megmutatni a valóságot az ügyfeleknek: képekben megmutatni a termékedet, a szolgáltatásodat. Ha engem kérdezel, évek óta nem volt olyan inspiráló marketing eszköz, ami annyira hatásos lenne a terméked bemutatására, mint az Instagram.
Repka Ágnes és Fülöp Olga: Vállalkozó anyukák - Jogok és kötelezettségek
Most indítanál vállalkozást? Tele vagy kérdésekkel? A könyvelő és a munkajogi tanácsadó válaszol!
Ha a GYED-GYES alatt szeretnél új vállalkozást indítani, mire figyelj? Jogod van egyáltalán hozzá?
- Milyen újdonságok vannak, amikről érdemes tudnod?
- Milyen cégformát válassz?
- Mekkora adókkal és járulékokkal kell számolnod?
- Érdemes-e a KATA adózást választanod?
Most indítanál vállalkozást? Tele vagy kérdésekkel? A könyvelő és a munkajogi tanácsadó válaszol!
Ha a GYED-GYES alatt szeretnél új vállalkozást indítani, mire figyelj? Jogod van egyáltalán hozzá?
- Milyen újdonságok vannak, amikről érdemes tudnod?
- Milyen cégformát válassz?
- Mekkora adókkal és járulékokkal kell számolnod?
- Érdemes-e a KATA adózást választanod?
Mucsi Tina: Aki a rajzolásból épített franchise vállalkozást
Mucsi Tina a Tina Rajztanodája tulajdonosa és a Rajzmeditáció program szülőanyja.
Vállalkozását már édesanyaként és éppen várandósan, 6 éve kezdte el felépíteni. Kizárólag a szaktudása befektetésével és folyamatos önképzés mellett, mára egy rajzoktató franchise hálózatot működtet. Hét közben otthon van, hétvégente rendszeresen oktat - mindezekről és a család és a vállalkozói lét összehangolásáról, az Én-idő megteremtéséről fog neked mesélni az előadásában.
Mucsi Tina a Tina Rajztanodája tulajdonosa és a Rajzmeditáció program szülőanyja.
Vállalkozását már édesanyaként és éppen várandósan, 6 éve kezdte el felépíteni. Kizárólag a szaktudása befektetésével és folyamatos önképzés mellett, mára egy rajzoktató franchise hálózatot működtet. Hét közben otthon van, hétvégente rendszeresen oktat - mindezekről és a család és a vállalkozói lét összehangolásáról, az Én-idő megteremtéséről fog neked mesélni az előadásában.
Martincsevicsné Jenei Gizella: Mezőgazdaságból online vállalkozó
Martincsevicsné Jenei Gizella a GastrOlaj márka alapítója. Nem csupán a saját vállalkozásában készített hidegen sajtolt olajokat forgalmaz, hanem olvasóinak egészségtudatos gondolkodásmódot is közvetít, melyet blogján, hírlevelein és online tanfolyamain keresztül ad át az egészségüket természetes módon megőrizni vágyóknak. Most megosztja veled is, hogyan hozta létre egy kis zalai faluban mezőgazdaságra épülő vállalkozását.
Martincsevicsné Jenei Gizella a GastrOlaj márka alapítója. Nem csupán a saját vállalkozásában készített hidegen sajtolt olajokat forgalmaz, hanem olvasóinak egészségtudatos gondolkodásmódot is közvetít, melyet blogján, hírlevelein és online tanfolyamain keresztül ad át az egészségüket természetes módon megőrizni vágyóknak. Most megosztja veled is, hogyan hozta létre egy kis zalai faluban mezőgazdaságra épülő vállalkozását.
Drácz Orsolya: Akit tönkretett egy rendelet, de ő újra talpraállt
Drácz Orsolya, a NaturaLisa natúr kozmetikum megálmodója és létrehozója. Saját bőrproblémái miatt kezdett el natúrkozmetikumokat készíteni. Létrehozott egy sikeres márkát, de aztán megtörtént vele a lehetetlen: egy rendelet miatt be kellett zárnia az egészet. De ő talpraállt. Liza kislánya születése kapcsán kísérletezte ki és készítette el a saját receptúra alapján babaápolási termékeit és hozta létre a NaturaLisa márkanevet. Előadásában megosztja veled, hogyan lépett túl a nehézségeken és állt újra talpra.
Drácz Orsolya, a NaturaLisa natúr kozmetikum megálmodója és létrehozója. Saját bőrproblémái miatt kezdett el natúrkozmetikumokat készíteni. Létrehozott egy sikeres márkát, de aztán megtörtént vele a lehetetlen: egy rendelet miatt be kellett zárnia az egészet. De ő talpraállt. Liza kislánya születése kapcsán kísérletezte ki és készítette el a saját receptúra alapján babaápolási termékeit és hozta létre a NaturaLisa márkanevet. Előadásában megosztja veled, hogyan lépett túl a nehézségeken és állt újra talpra.
Cserháti-Herold Janka: Milyen elindítani egy nem létező piacot?
Cserháti-Herold Janka a gyengéd fogamzásgátlás szakértője, termékenységtudat-tanácsadó, a hormonmentes.hu webáruház tulajdonosa. Arra tanítja a nőket, hogyan ismerjék meg a ciklusukat és saját termékenységük egyedi ritmusát.
Előadásából megtudhatod, hogyan épített fel mindössze másfél év alatt egy vadonatúj, korábban nem létező piacon egy sikeres vállalkozást.
Cserháti-Herold Janka a gyengéd fogamzásgátlás szakértője, termékenységtudat-tanácsadó, a hormonmentes.hu webáruház tulajdonosa. Arra tanítja a nőket, hogyan ismerjék meg a ciklusukat és saját termékenységük egyedi ritmusát.
Előadásából megtudhatod, hogyan épített fel mindössze másfél év alatt egy vadonatúj, korábban nem létező piacon egy sikeres vállalkozást.
Horváth Ágnes: Nem aludt jól, vállalkozás lett belőle
Horváth Ágnes alvástréner, az alvaguru.hu blog tulajdonosa és szerzője. Stressz-alapú álmatlanságban szenvedőknek segít egy rövid és hatékony tréninggel legyőzni az álmatlanságot és leszokni az altatóról, Céges tréningeket, felvilágosító előadásokat tart az alvásról managereknek, vállalkozóknak, anyukáknak és nagymamáknak - úgy is mondhatjuk, hogy ő az alvás nagykövete 🙂
Hogyan építette fel tanácsadó cégét? Most elmeséli!
Horváth Ágnes alvástréner, az alvaguru.hu blog tulajdonosa és szerzője. Stressz-alapú álmatlanságban szenvedőknek segít egy rövid és hatékony tréninggel legyőzni az álmatlanságot és leszokni az altatóról, Céges tréningeket, felvilágosító előadásokat tart az alvásról managereknek, vállalkozóknak, anyukáknak és nagymamáknak - úgy is mondhatjuk, hogy ő az alvás nagykövete 🙂
Hogyan építette fel tanácsadó cégét? Most elmeséli!
Máté Krisztina és Bárdos András: Házasság és vállalkozás: Hogyan férnek össze egymással?
Ha egy anyuka vállalkozni kezd, talán a legnehezebb kérdés, hogyan és mit tud megosztani a munkájával kapcsolatos részletekből a családjával. Mennyire tud segítséget kérni, mennyire támogatják őt?
Ennél már csak az vet fel több kérdést, ha egy családban két vállalkozó van.
Megosszák egymással a vállalkozásuk minden részletét?
Hazavigyék a munkát?
Kire milyen szerep háruljon a családban, ha nem szokványos a szülők munkabeosztása?
Bárdos Andrást és Máté Krisztinát a legtöbben a televízióból ismerik, azt azonban már kevesebben tudják, hogy mindketten tanítanak a felsőoktatásban, közösen és külön-külön is több könyv szerzői, a 21. század könyvkiadó alapítói, vállalkozók és két kisiskolás gyermek szülei is egyben.
Most megtudhatod tőlük, hogyan működik náluk a munkamegosztás és megfér-e egymás mellett a két dudás a családban!
Ha egy anyuka vállalkozni kezd, talán a legnehezebb kérdés, hogyan és mit tud megosztani a munkájával kapcsolatos részletekből a családjával. Mennyire tud segítséget kérni, mennyire támogatják őt?
Ennél már csak az vet fel több kérdést, ha egy családban két vállalkozó van.
Megosszák egymással a vállalkozásuk minden részletét?
Hazavigyék a munkát?
Kire milyen szerep háruljon a családban, ha nem szokványos a szülők munkabeosztása?
Bárdos Andrást és Máté Krisztinát a legtöbben a televízióból ismerik, azt azonban már kevesebben tudják, hogy mindketten tanítanak a felsőoktatásban, közösen és külön-külön is több könyv szerzői, a 21. század könyvkiadó alapítói, vállalkozók és két kisiskolás gyermek szülei is egyben.
Most megtudhatod tőlük, hogyan működik náluk a munkamegosztás és megfér-e egymás mellett a két dudás a családban!
Üzletanyu Konferencia 2017
Vállalkozás konyhapénzből, kis cégből nagy márka, könyvkiadás saját erőből és egy őrült ötletre épített startup története
Az előadások tartalma részletesen:
(előadások, amik segítenek sikeresebbé tenni a vállalkozásodat)
Fülöp Olga: Amit az adózásról feltétlenül tudnod kell, ha most indulsz
KATA vagy nem KATA? Mire ügyelj, ha anyaként, GYED, GYES mellett szeretnél vállalkozást indítani? A legfontosabb tudnivalók a KATA adózásról és arról, érdemes-e ezt az adózási formát választani.
KATA vagy nem KATA? Mire ügyelj, ha anyaként, GYED, GYES mellett szeretnél vállalkozást indítani? A legfontosabb tudnivalók a KATA adózásról és arról, érdemes-e ezt az adózási formát választani.
Fa Kinga: Vállalkozás konyhapénzből?
A nulláról indulás pénzügyi technikái
Miből fektess be, ha nincs miből? Hogyan lehet minimális befektetésből vagy a nulláról elindítani? Hogyan tegyél félre a jelenlegi bevételeből annyit, hogy el tudjon indulni a vállalkozásod? Fa Kinga pénzügyi tanácsadó azoknak ad pénzügyi útmutatót, akik egészen kicsiből vagy a nulláról szeretnének vállalkozásba fogni.
A nulláról indulás pénzügyi technikái
Miből fektess be, ha nincs miből? Hogyan lehet minimális befektetésből vagy a nulláról elindítani? Hogyan tegyél félre a jelenlegi bevételeből annyit, hogy el tudjon indulni a vállalkozásod? Fa Kinga pénzügyi tanácsadó azoknak ad pénzügyi útmutatót, akik egészen kicsiből vagy a nulláról szeretnének vállalkozásba fogni.
Klausz Melinda: Facebook stratégiák induló vállalkozásoknak
Milyen eszközökkel kezdj a Facebookon, ha most indítasz vállalkozást? Hogyan szerezz lájkolókat? Hol találj vevőket? Kezdő hirdetési stratégiák azoknak, akiknek nincsen sok pénzük hirdetésre.
Milyen eszközökkel kezdj a Facebookon, ha most indítasz vállalkozást? Hogyan szerezz lájkolókat? Hol találj vevőket? Kezdő hirdetési stratégiák azoknak, akiknek nincsen sok pénzük hirdetésre.
Vida Ágnes: Kis cégből - nagy márka
Sokan rájönnek arra, hogy szorgalmas munkával, kitartással és némi rendszerességgel nem képtelenség felépíteni és sikeressé tenni egy vállalkozást az igazán nagy robbanáshoz azonban több kell. Erre nem elég egy kampány. Nem elég sok-sok zseniális kasszarobbantó kampány sem: erre stratégia kell.
A mai figyelemhiányos időkben egyszerűen nem elég csak jónak lenni, hogy megfogd a közönség figyelmét. NAGYON jónak kell lenned és kell egy kis plusz is.
Egy kis csavar, valami, amiről megjegyeznek, megkedvelnek, valami, amitől nem csak futó pillantást vet rád a vevő, nem csak azt mondja "majd később megveszem", hanem amitől kötődni kezd hozzád, hinni kezd benned és AKARJA, amit árulsz.
Valami, ami magával ragadja, lelkesíti és a közösséged részévé teszi.
Mi az? Ezt mutatja be Ági ebben az előadásban.
Sokan rájönnek arra, hogy szorgalmas munkával, kitartással és némi rendszerességgel nem képtelenség felépíteni és sikeressé tenni egy vállalkozást az igazán nagy robbanáshoz azonban több kell. Erre nem elég egy kampány. Nem elég sok-sok zseniális kasszarobbantó kampány sem: erre stratégia kell.
A mai figyelemhiányos időkben egyszerűen nem elég csak jónak lenni, hogy megfogd a közönség figyelmét. NAGYON jónak kell lenned és kell egy kis plusz is.
Egy kis csavar, valami, amiről megjegyeznek, megkedvelnek, valami, amitől nem csak futó pillantást vet rád a vevő, nem csak azt mondja "majd később megveszem", hanem amitől kötődni kezd hozzád, hinni kezd benned és AKARJA, amit árulsz.
Valami, ami magával ragadja, lelkesíti és a közösséged részévé teszi.
Mi az? Ezt mutatja be Ági ebben az előadásban.
Katona Eszter: A Picipiac története
Sokan építenének vállalkozást egy rendezvényre. Bababörze, vásár, tréningek, konferenciák, kiállítások. De tényleg olyan egyszerű ez, mint amilyennek tűnik? Katona Eszter, a babyberry és a Pici Piac alapítója eredetileg közgazdászként végzett az egyetemen, majd több, mint 10 év multinál szerzett tapasztalattal a gyermekei mellett vágott bele a vállalkozásba. A Pici Piac baba-mama dizájner vásár szervezésekor megtapasztalta hogyan lehet egy ilyen rendezvényt jól felépíteni, milyen buktatói vannak és hogyan kell egyszerre kétfelé eladni: a kiállítók és a közönség felé egyaránt. A konferencián megosztja veletek a tapasztalatait.
Sokan építenének vállalkozást egy rendezvényre. Bababörze, vásár, tréningek, konferenciák, kiállítások. De tényleg olyan egyszerű ez, mint amilyennek tűnik? Katona Eszter, a babyberry és a Pici Piac alapítója eredetileg közgazdászként végzett az egyetemen, majd több, mint 10 év multinál szerzett tapasztalattal a gyermekei mellett vágott bele a vállalkozásba. A Pici Piac baba-mama dizájner vásár szervezésekor megtapasztalta hogyan lehet egy ilyen rendezvényt jól felépíteni, milyen buktatói vannak és hogyan kell egyszerre kétfelé eladni: a kiállítók és a közönség felé egyaránt. A konferencián megosztja veletek a tapasztalatait.
Molnár Anita: Hogyan építs magadnak réspiacot?
Minden piacon vannak olyan szakterületek, ahol egymást tapossák a szakértők, ahol a sok egyforma cég közül nem lehet kitűnni és mindenki a vevők kegyeiért küzd. Hogyan lehet egy ilyen helyzetből kitörni? Keresztesné Molnár Anita, családi adótanácsadó, a lakáskiadók adótrénere kiválasztotta a legkevésbé népszerű területet a szakmában és sikeres vállalkozást épített rá. Anit hivatalos végzettségeit meghazudtoló közvetlenséggel beszél az adózásról. Hiszi, hogy minden ember képes a rá vonatkozó adószabályokat megérteni. Vállalkozását egy nagyon szűk piacra építette: csak magánszemélyek adózásával foglalkozik. Lakáskiadóknak szóló képzései nagyon sikeresek, népszerű blogját havonta többtízezren olvassák.
Minden piacon vannak olyan szakterületek, ahol egymást tapossák a szakértők, ahol a sok egyforma cég közül nem lehet kitűnni és mindenki a vevők kegyeiért küzd. Hogyan lehet egy ilyen helyzetből kitörni? Keresztesné Molnár Anita, családi adótanácsadó, a lakáskiadók adótrénere kiválasztotta a legkevésbé népszerű területet a szakmában és sikeres vállalkozást épített rá. Anit hivatalos végzettségeit meghazudtoló közvetlenséggel beszél az adózásról. Hiszi, hogy minden ember képes a rá vonatkozó adószabályokat megérteni. Vállalkozását egy nagyon szűk piacra építette: csak magánszemélyek adózásával foglalkozik. Lakáskiadóknak szóló képzései nagyon sikeresek, népszerű blogját havonta többtízezren olvassák.
Matecsa Márta: Megvalósítottuk a lehetetlent
Párkányi Orsi és Matecsa Márta esküvőkre adnak el belépőjegyeket. Igen, jól olvastad 🙂 Erre az elsőre őrültnek tűnő ötletre nem csak egy alkalmi kisvállalkozást építettek fel, hanem a JoinMyWeddinget, egy nemzetközi startupot, ami lehetőséget ad jegyespároknak, hogy megnyissák az esküvőjüket idegeneknek és turistáknak, hogy résztvegyenek különböző kultúrák esküvőin. Hogyan lett az ötletből vállalkozás? És, hogyan lehet egy startupot felfuttatni, ismertté tenni? - ezt tudhatod majd meg az előadásukból.
Párkányi Orsi és Matecsa Márta esküvőkre adnak el belépőjegyeket. Igen, jól olvastad 🙂 Erre az elsőre őrültnek tűnő ötletre nem csak egy alkalmi kisvállalkozást építettek fel, hanem a JoinMyWeddinget, egy nemzetközi startupot, ami lehetőséget ad jegyespároknak, hogy megnyissák az esküvőjüket idegeneknek és turistáknak, hogy résztvegyenek különböző kultúrák esküvőin. Hogyan lett az ötletből vállalkozás? És, hogyan lehet egy startupot felfuttatni, ismertté tenni? - ezt tudhatod majd meg az előadásukból.
Alcser Norbert: Könyvkiadás saját erőből: Hogyan?
A te fejedben is van egy könyv? Vagy éppen az asztalfiókodban pihen? Sokan azt hiszik a könyvkiadás drága, a könyvpiacra képtelenség bejutni, ezért aztán meg sem írják álmaik könyvét. Alcser Norbert, Magyarország első self publishing kiadójának, a Publionak alapítója most megmutatja neked, hogy mindez mégsem lehetetlen. Hogyan fogj bele a szerzői könyvkiadásba? Hogyan építs olvasótábort? Hogyan finanszírozd? Hogyan kerülj ki akár a nemzetközi piacra is a könyveiddel? - ezekre a kérdésekre kapsz választ az előadásból.
A te fejedben is van egy könyv? Vagy éppen az asztalfiókodban pihen? Sokan azt hiszik a könyvkiadás drága, a könyvpiacra képtelenség bejutni, ezért aztán meg sem írják álmaik könyvét. Alcser Norbert, Magyarország első self publishing kiadójának, a Publionak alapítója most megmutatja neked, hogy mindez mégsem lehetetlen. Hogyan fogj bele a szerzői könyvkiadásba? Hogyan építs olvasótábort? Hogyan finanszírozd? Hogyan kerülj ki akár a nemzetközi piacra is a könyveiddel? - ezekre a kérdésekre kapsz választ az előadásból.
Üzletanyu Konferencia 2018
Tartalommarketing stratégia, sok vevő fillérekből, Hogyan legyen országos márkád?
Az előadások tartalma részletesen:
(előadások, amik segítenek sikeresebbé tenni a vállalkozásodat)
Klausz Melinda: Hatékony Facebook marketing stratégia
Induló vállalkozóként csak kapkodod a fejed a sok közösségi média lehetőség és ötlet láttán.
- Mivel érdemes elindulnod?
- Csoportot csinálj?
- Vagy inkább oldalt?
- Miről írj, milyen tartalmat tegyél ki az oldaladra?
- Milyen tartalmakat tegyél ki, ami segít építeni a közösségedet és ugyanakkor segít vevőket is szerezni?
- Érdemes nyereményjátékokat csinálnod? Milyen a "JÓ" nyereményjáték (ami valódi érdeklődőket hoz) és milyen az, amit semmiképpen ne csinálj?
- Hogyan fogj bele kezdőként, kis büdzséből a Facebook hirdetésbe? - ezekre a kérdésekre kapsz majd választ Klausz Melinda előadásából.
Induló vállalkozóként csak kapkodod a fejed a sok közösségi média lehetőség és ötlet láttán.
- Mivel érdemes elindulnod?
- Csoportot csinálj?
- Vagy inkább oldalt?
- Miről írj, milyen tartalmat tegyél ki az oldaladra?
- Milyen tartalmakat tegyél ki, ami segít építeni a közösségedet és ugyanakkor segít vevőket is szerezni?
- Érdemes nyereményjátékokat csinálnod? Milyen a "JÓ" nyereményjáték (ami valódi érdeklődőket hoz) és milyen az, amit semmiképpen ne csinálj?
- Hogyan fogj bele kezdőként, kis büdzséből a Facebook hirdetésbe? - ezekre a kérdésekre kapsz majd választ Klausz Melinda előadásából.
Nagy Tímea: Ezt a 10 blogbejegyzést mindenképpen írd meg
Mi az a 10 blogbejegyzés, amit mindenképpen írj meg, ha most indítasz vállalkozást? Miért érdemes elkezdened blogolni induló vállalkozóként? Hogyan kerüld el a felesleges tartalomgyártást és blogolj hatékonyan? Erre kaphatsz választ Nagy Tímea előadásából.
Mi az a 10 blogbejegyzés, amit mindenképpen írj meg, ha most indítasz vállalkozást? Miért érdemes elkezdened blogolni induló vállalkozóként? Hogyan kerüld el a felesleges tartalomgyártást és blogolj hatékonyan? Erre kaphatsz választ Nagy Tímea előadásából.
Vida Ágnes: Kész a honlapom. De honnan lesznek rajta vevők?
A termékeid szuperek, a szolgáltatásaid fantasztikusak, a honlapodon sokat dolgoztál, hogy jó legyen, mégis csak csordogálnak a megrendelések? A hiba nem benned van, hanem: túl kevés emberhez jutsz el. Ez az igazság.
Hogyan érj el tömegeket?
Hogyan tedd IGAZÁN ismertté a vállalkozásodat? Milyen módszerekkel juthatsz el fillérekből RENGETEG emberhez?
Ebben az előadásban bemutatom neked a látogatószerzés módszereit, azokat a forrásokat, ahol elérheted a vevőidet, helyeket, ahol ingyen juthatsz el a célcsoportodhoz és módszereket, amikkel több embert érhetsz el. Szó lesz a keresőoptimalizálás legújabb trendjeiről és mutatok, milyen tartalmakkal foghatod meg a vásárlók figyelmét és kapsz 15 példát olyan tartalmakra, amiket sokan osztanak meg és még vásárlókat is hoznak.
A termékeid szuperek, a szolgáltatásaid fantasztikusak, a honlapodon sokat dolgoztál, hogy jó legyen, mégis csak csordogálnak a megrendelések? A hiba nem benned van, hanem: túl kevés emberhez jutsz el. Ez az igazság.
Hogyan érj el tömegeket?
Hogyan tedd IGAZÁN ismertté a vállalkozásodat? Milyen módszerekkel juthatsz el fillérekből RENGETEG emberhez?
Ebben az előadásban bemutatom neked a látogatószerzés módszereit, azokat a forrásokat, ahol elérheted a vevőidet, helyeket, ahol ingyen juthatsz el a célcsoportodhoz és módszereket, amikkel több embert érhetsz el. Szó lesz a keresőoptimalizálás legújabb trendjeiről és mutatok, milyen tartalmakkal foghatod meg a vásárlók figyelmét és kapsz 15 példát olyan tartalmakra, amiket sokan osztanak meg és még vásárlókat is hoznak.
Fülöp Olga: Amit tudnod kell az adózásról, ha most indítasz vállalkozást
Milyen adózási módot érdemes választanod induló vállalkozóként? Hol hibázhatsz és hogyan kerüld el a buktatókat? Mi segíthet, hogy megtaláld a vállalkozásod számára legideálisabb adózási módot?
Milyen adózási módot érdemes választanod induló vállalkozóként? Hol hibázhatsz és hogyan kerüld el a buktatókat? Mi segíthet, hogy megtaláld a vállalkozásod számára legideálisabb adózási módot?
dr. Fülöp Edina: A szabályos online vállalkozás
Milyen törvényi feltételeknek kell megfelelned, ha online vállalkozást indítasz? Mire figyelj oda az ÁSZF kapcsán? Mit kell tudnod az adatvédelemről és hogyan felelj meg európai adatvédelmi rendelet, a GDPR előírásainak?
Milyen törvényi feltételeknek kell megfelelned, ha online vállalkozást indítasz? Mire figyelj oda az ÁSZF kapcsán? Mit kell tudnod az adatvédelemről és hogyan felelj meg európai adatvédelmi rendelet, a GDPR előírásainak?
Mikus Melinda: Cukrászból online vállalkozó
Mindig is hobbija volt a sütés, ezért amikor vállalkozáson kezdett gondolkodni, elsőként elsajátított a cukrász szakmát, ám végül inkább a házias sütemények felé fordult és megalapította online süteménysütő iskoláját. Netes sütisütő sulijával a hagyományos házi sütik készítését tanítja meg háziasszonyoknak és hobbi cukrászoknak, egészen az alapoktól, méghozzá sok cukrász tippel és fortéllyal.
Vállalkozásának küldetése a nagyszüleink által megismert régi, hagyományos házi sütik ízeinek és receptjeinek megőrzése, valamint azok tovább adása.
Hogyan lett a hobbiból vállalkozás?
Miért éppen online oktatás?
Milyen nehézségek és kihívások érték? - ezt tudhatod meg Melinda előadásából.
Mindig is hobbija volt a sütés, ezért amikor vállalkozáson kezdett gondolkodni, elsőként elsajátított a cukrász szakmát, ám végül inkább a házias sütemények felé fordult és megalapította online süteménysütő iskoláját. Netes sütisütő sulijával a hagyományos házi sütik készítését tanítja meg háziasszonyoknak és hobbi cukrászoknak, egészen az alapoktól, méghozzá sok cukrász tippel és fortéllyal.
Vállalkozásának küldetése a nagyszüleink által megismert régi, hagyományos házi sütik ízeinek és receptjeinek megőrzése, valamint azok tovább adása.
Hogyan lett a hobbiból vállalkozás?
Miért éppen online oktatás?
Milyen nehézségek és kihívások érték? - ezt tudhatod meg Melinda előadásából.
Kollár Anna: Coachingból sikeres online vállalkozás
Sokan tanulnak coachingot vagy szeretnének tanácsadó vállalkozást, de nem tudják, hogyan fogjanak bele. Anna vállalkozása kiváló példája annak, hogyan tudsz szolgáltatóként, tanácsadóként énmárkát építeni és megélhetést teremteni.
Sokan tanulnak coachingot vagy szeretnének tanácsadó vállalkozást, de nem tudják, hogyan fogjanak bele. Anna vállalkozása kiváló példája annak, hogyan tudsz szolgáltatóként, tanácsadóként énmárkát építeni és megélhetést teremteni.
Kerékgyártó Szilvia: Kézművesként előfizetéses rendszer: Hogyan?
Sok kézműves gondolkodik oktatásban, azonban a többségnek eszébe sem jut az előfizetős üzleti modell. Pedig, ha stabil bevételre vágysz, ez a legbiztosabb választás. Ha online oktatást szeretnél, magazint indítanál, Szilvi előadásából megtanulhatod, hogyan indíthatod el te is a saját előfizetős rendszeredet.
Sok kézműves gondolkodik oktatásban, azonban a többségnek eszébe sem jut az előfizetős üzleti modell. Pedig, ha stabil bevételre vágysz, ez a legbiztosabb választás. Ha online oktatást szeretnél, magazint indítanál, Szilvi előadásából megtanulhatod, hogyan indíthatod el te is a saját előfizetős rendszeredet.
Hadarik Rita: Gasztroblogból országos márka
Rita többféle gasztro témában is blogolt, de sokáig nem találta az útját, egészen addig, amíg nem talált rá a gluténmentes ételek témakörére. Azóta túllépett a blogger státuszon és országos élelmiszermárkát hozott létre, amit a legnagyobb üzletláncok is forgalmaznak. Hogyan csinálta? Most elmeséli!
Rita többféle gasztro témában is blogolt, de sokáig nem találta az útját, egészen addig, amíg nem talált rá a gluténmentes ételek témakörére. Azóta túllépett a blogger státuszon és országos élelmiszermárkát hozott létre, amit a legnagyobb üzletláncok is forgalmaznak. Hogyan csinálta? Most elmeséli!
Üzletanyu Konferencia 2019
Kézművesség, szolgáltatás, kozmetikumok, webáruházak: Melyikből hogyan teremts sikeres vállalkozást?
Az előadások tartalma részletesen:
(előadások, amik segítenek sikeresebbé tenni a vállalkozásodat)
Várőri Adrienn: Hogyan indulj el kézműves vállalkozóként?
Kézműves vállalkozást indítanál, de nem tudod, hogyan vágj bele? Milyen felületeken érdemes megjelenned? Instagramon? Facebookon? Vagy valahol máshol? Hol értékesíts? Hogyan építs márkát az alkotásaidból és találd meg a vásárlókat? Mik a buktatók? Hogyan vidd sikerre kézműves vállalkozásodat? Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebből az előadásból!
Kézműves vállalkozást indítanál, de nem tudod, hogyan vágj bele? Milyen felületeken érdemes megjelenned? Instagramon? Facebookon? Vagy valahol máshol? Hol értékesíts? Hogyan építs márkát az alkotásaidból és találd meg a vásárlókat? Mik a buktatók? Hogyan vidd sikerre kézműves vállalkozásodat? Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebből az előadásból!
Rajz Gabriella: Az igazán eredményes webáruházak titkai
Ha most indítanál webáruházat bizonyára rengeteg kérdésed van. Hogyan találják meg a termékeidet a vásárlók? Milyen marketing eszközöket érdemes használnod? Hogyan tartsd számon a készleteket, hogy ne kelljen feleslegesen raktároznod? Sőt: hogyan indíthatsz úgy webáruházat, hogy egyáltalán nincs árukészleted? Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebből az előadásból.
Ha most indítanál webáruházat bizonyára rengeteg kérdésed van. Hogyan találják meg a termékeidet a vásárlók? Milyen marketing eszközöket érdemes használnod? Hogyan tartsd számon a készleteket, hogy ne kelljen feleslegesen raktároznod? Sőt: hogyan indíthatsz úgy webáruházat, hogy egyáltalán nincs árukészleted? Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebből az előadásból.
Vida Ágnes: Szolgáltató vállalkozás indítása sikeresen: Mire figyelj oda?
A szolgáltatásod fantasztikusak, a honlapodon sokat dolgoztál, hogy jó legyen, mégis csak csordogálnak a megrendelések? A hiba nem benned van, hanem: túl kevés emberhez jutsz el. Ez az igazság.
Hogyan érj el tömegeket?
Hogyan tedd IGAZÁN ismertté szolgáltató vállalkozásodat? Milyen módszerekkel juthatsz el fillérekből RENGETEG emberhez?
Ebben az előadásban bemutatom neked azokat a vevőszerző módszereket, amikkel hatékonyan érheted el, hogy szolgáltatóként mindig legyen elég ügyfeled.
A szolgáltatásod fantasztikusak, a honlapodon sokat dolgoztál, hogy jó legyen, mégis csak csordogálnak a megrendelések? A hiba nem benned van, hanem: túl kevés emberhez jutsz el. Ez az igazság.
Hogyan érj el tömegeket?
Hogyan tedd IGAZÁN ismertté szolgáltató vállalkozásodat? Milyen módszerekkel juthatsz el fillérekből RENGETEG emberhez?
Ebben az előadásban bemutatom neked azokat a vevőszerző módszereket, amikkel hatékonyan érheted el, hogy szolgáltatóként mindig legyen elég ügyfeled.
Csiszár Andrea: Kozmetikumokkal a csúcsra
Sokan készítenek mostanában kozmetikumokat, szappanokat, de vajon lehet ebből vállalkozást építeni? Nem túl telített még a piac? Lehetséges kitűnni és megélhetést építeni a kézműves kozmetikumokra még ma is? Milyen engedélyekre lesz szükséged? Hogyan tegyél szert a szabályoknak megfelelő műhelyre? Mitől lesz sikeres egy kozmetikum márka? Hogyan találd meg a vevőket és azokat a terjesztési csatornákat, amiken keresztül a termékeid sok emberhez juthatnak el? Minderre választ kaphatsz Csiszár Andrea előadásából.
Sokan készítenek mostanában kozmetikumokat, szappanokat, de vajon lehet ebből vállalkozást építeni? Nem túl telített még a piac? Lehetséges kitűnni és megélhetést építeni a kézműves kozmetikumokra még ma is? Milyen engedélyekre lesz szükséged? Hogyan tegyél szert a szabályoknak megfelelő műhelyre? Mitől lesz sikeres egy kozmetikum márka? Hogyan találd meg a vevőket és azokat a terjesztési csatornákat, amiken keresztül a termékeid sok emberhez juthatnak el? Minderre választ kaphatsz Csiszár Andrea előadásából.
Fülöp Olga: Adózási tanácsok vállalkozás előtt állóknak
KATA vagy nem KATA? Egyéni vállalkozás vagy társas? Hogyan adózzak, ha itthon vagyok a babával? És hogyan akkor, ha már lejárt a GYED? Milyen adózási formát válasz kezdő vállalkozóként? Mit lehet megtenni adószámos magánszemélyként? És mikor kell vállalkozást alapítanod? Katás adózást válassz vagy valami mást? Egyéni vállalkozó legyél vagy inkább cég? Hogyan vállalkozhatsz és adózhatsz GYES/GYED/GYET mellett? Minden adózással és könyveléssel kapcsolatos kérdésedre választ kaphatsz Fülöp Olga előadásából.
KATA vagy nem KATA? Egyéni vállalkozás vagy társas? Hogyan adózzak, ha itthon vagyok a babával? És hogyan akkor, ha már lejárt a GYED? Milyen adózási formát válasz kezdő vállalkozóként? Mit lehet megtenni adószámos magánszemélyként? És mikor kell vállalkozást alapítanod? Katás adózást válassz vagy valami mást? Egyéni vállalkozó legyél vagy inkább cég? Hogyan vállalkozhatsz és adózhatsz GYES/GYED/GYET mellett? Minden adózással és könyveléssel kapcsolatos kérdésedre választ kaphatsz Fülöp Olga előadásából.
dr. Fülöp Edina: Erre figyelj jogi szempontból, ha most indulsz el
A vállalkozásindítással kapcsolatban számtalan jogi kérdés merül fel. Szükséged lesz ÁSZF-re, adatvédelmi szabályzatra, meg kell felelned a GDPR előírásainak, de webáruházként és az online kereskedelem résztvevőjeként is meg kell felelned egy sor előírásnak. Mik ezek és mire figyelj oda ezzel kapcsolatban? Mit kell tudnod a cégalapítással kapcsolatos kötelezettségekről és előírásokról? Minderre választ kapsz majd dr. Fülöp Edina előadásából.
A vállalkozásindítással kapcsolatban számtalan jogi kérdés merül fel. Szükséged lesz ÁSZF-re, adatvédelmi szabályzatra, meg kell felelned a GDPR előírásainak, de webáruházként és az online kereskedelem résztvevőjeként is meg kell felelned egy sor előírásnak. Mik ezek és mire figyelj oda ezzel kapcsolatban? Mit kell tudnod a cégalapítással kapcsolatos kötelezettségekről és előírásokról? Minderre választ kapsz majd dr. Fülöp Edina előadásából.
Leitner Olga: Így lettem GYES alatt sikeres író!
Olga író, újságíró 3 gyerek boldog anyukája és a Bakker, lefogyok! csoport vezetője. Gyermeke születése után az anyaság nehézségeiről írt humorosan őszinte könyvével robbant be a köztudatba. Később közösségépítésbe kezdett és más édesanyáknak segít, hogy szülés után újra jól érezzék magukat a bőrükben. Mert az anyaság nem kifogás, hanem indok arra, hogy csinos legyél. Mára csoportjának több, mint 132.000 tagja van.
Hogyan fért bele mindez 3 gyerek mellett? Hogyan lett a küldetésből vállalkozás? Ezt meséli majd el Olga az előadásában.
Olga író, újságíró 3 gyerek boldog anyukája és a Bakker, lefogyok! csoport vezetője. Gyermeke születése után az anyaság nehézségeiről írt humorosan őszinte könyvével robbant be a köztudatba. Később közösségépítésbe kezdett és más édesanyáknak segít, hogy szülés után újra jól érezzék magukat a bőrükben. Mert az anyaság nem kifogás, hanem indok arra, hogy csinos legyél. Mára csoportjának több, mint 132.000 tagja van.
Hogyan fért bele mindez 3 gyerek mellett? Hogyan lett a küldetésből vállalkozás? Ezt meséli majd el Olga az előadásában.
Farkas Viktória: Blogból főzőiskola
2007-ben indította első gasztroblogját, de 2012 óta nem csak a finom, hanem az egészséges táplálkozás is érdekli, így fogott bele az ún. 5 elem konyha, a hagyományos kínai orvoslás egészségmegőrző módszerének népszerűsítésébe. 2014 óta saját online főzőiskolájában tanítja meg, hogyan válhatsz a magad és családod gyógyító szakácsává. Hogyan csinálta? Most elmeséli!
2007-ben indította első gasztroblogját, de 2012 óta nem csak a finom, hanem az egészséges táplálkozás is érdekli, így fogott bele az ún. 5 elem konyha, a hagyományos kínai orvoslás egészségmegőrző módszerének népszerűsítésébe. 2014 óta saját online főzőiskolájában tanítja meg, hogyan válhatsz a magad és családod gyógyító szakácsává. Hogyan csinálta? Most elmeséli!
Erdős Juci: Szenvedélyből vállalkozás
Erdős Juci plus size fotós, aki hétköznapi plus size Hölgyeket fotóz, hogy megmutassa Nekik páratlan szépségüket és valódi Nőiségüket.
Fotóművészként egy telített piacon vágott bele a vállalkozásba, ahol egy egészen különleges réspiacon kezdett el dolgozni és épített ismert márkát. Mára 30 ezres rajongótábora van, sikeres vállalkozása és a népszerű Plus Size Nap szervezője is egyben. Ha te is úgy érzed, hogy túl sokan vannak a piacodon, rengeteg a versenytárs és a hagyományos szolgáltatások már nem működnek - Juci példájából sokat tanulhatsz arról, hogyan kell a szenvedélyedből valami igazán egyedit létrehozni.
Erdős Juci plus size fotós, aki hétköznapi plus size Hölgyeket fotóz, hogy megmutassa Nekik páratlan szépségüket és valódi Nőiségüket.
Fotóművészként egy telített piacon vágott bele a vállalkozásba, ahol egy egészen különleges réspiacon kezdett el dolgozni és épített ismert márkát. Mára 30 ezres rajongótábora van, sikeres vállalkozása és a népszerű Plus Size Nap szervezője is egyben. Ha te is úgy érzed, hogy túl sokan vannak a piacodon, rengeteg a versenytárs és a hagyományos szolgáltatások már nem működnek - Juci példájából sokat tanulhatsz arról, hogyan kell a szenvedélyedből valami igazán egyedit létrehozni.
Előadók
Az ő előadásaikat találhatod meg a hangfelvételeken
dr. Skita Erika
kommunikációs hídépítő, az Értsünk szót alapítója
Repka Ágnes
közgazdász, HR menedzser és munkajogi szakokleveles tanácsadó
Kis Éva
divízió vezérigazgató - Karsai Műanyagipari Holding Zrt., a Karsai Alba Kft. ügyvezető igazgatója
Balatoni Kata édesanya, néptáncpedagógus, neveléstudományi szakember és vállalkozó
Csernai Kata
vállalkozó, a DualSimPhones webáruház alapítója
Szöllősi-Kiss Orsolya
fotós
Faragóné Keserű Judit
a DXN üzletépítők online szakértője
Vida Ágnes
pszichológus, online marketing szakértő, a Gazdagmami alapítója
Kádár Tímea
marketinges, a Szállásmásképp.hu alapítója
Kern Ágnes
marketinges, a Zenzero és a Mokadu alapítója
Fülöp Olga
Számpatikus, az anyabarát könyvelő
Mucsi Tina
a Tina Rajztanodája alapítója
Martincsevicsné Jenei Gizella
a GastrOlaj márka alapítója
Drácz Orsolya
a NaturaLisa natúr kozmetikum megálmodója és létrehozója
Cserháti-Herold Janka
a gyengéd fogamzásgátlás szakértője, termékenységtudat-tanácsadó, a hormonmentes.hu webáruház tulajdonosa
Horváth Ágnes
alvástréner, az alvasguru.hu blog tulajdonosa és szerzője
Fa Kinga
Családi pénzügyi szakértő
Klausz Melinda
Közösségi média szakértő
Katona Eszter
a Picipiac alapítója
Molnár Anita
családi adótanácsadó
Alcser Norbert
a Publio alapítója
Párkányi Orsolya és Matecsa Márta
a Join My Wedding alapítói
Nagy Tímea "Birge"
marketing szövegíró
dr. Fülöp Edina
ügyvéd, ingatlanforgalmi szakjogász
Mikus Melinda
cukrász, a Tanulj sütni! sütősuli alapítója
Kollár Anna
self love coach
Kerékgyártó Szilvia
A Szilvi foltvarrás alapítója
Hadarik Rita
a Hadarik Rita gluténmentes termékcsalád létrehozója
Várőri Adrienn
A Több, mint hobbi alapítója
Rajz Gabriella
a Shoprenter senior tanácsadója
Csiszár Andrea
Szappanmentor
Leitner Olga
író, újságíró
Erdős Juci
plus size fotós
Farkas Viktória "KicsiVú"
gasztroblogger, az 5 elem főzőiskola alapítója
Stahl Judit
televíziós műsorvezető, üzletasszony
Máté Krisztina és Bárdos András
5 konferencia felvétele, 46 előadás, összesen kb.27 órányi hanganyag.
Szeretnél sokat tanulni és fejlődni a nyáron? Ezeket a felvételeket akár futás, kertészkedés vagy házimunka közben is hallgathatod!
Ha most indítanál vállalkozást - ebből a hatalmas tananyagcsomagból rengeteg konkrét információt és ötletet szerezhetsz az induláshoz.
Ha már elindultál - sikeres vállalkozók és szakemberek segítségével pörgetheted fel a marketingedet.
Te is tudod, hogy a tudás mekkora érték.
De, ha megszerzed ezeket az anyagokat, azzal nem csak te fogsz többet tudni, hanem a céged is fejlődni fog. Ez nem pénzköltés, hanem befektetés a céged sikerébe.
Több, mint 1 napnyi hanganyagot kapsz, amit bármikor visszahallgathatsz. Gondolj bele: ha elmész egy konferenciára, a szó elszáll és később már csak a jegyzeteidből tudod felidézni a hallottakat.
Ezeket a konferenciákat viszont akárhányszor visszahallgathatod.
Elsiklottál egy jó ötlet vagy egy fontos félmondat felett? Pörgesd vissza a felvételt!
Valamelyik anyagra csak később lesz szükséged? Hallgasd meg akkor, amikor aktuálissá válik!
A tanulságokat pedig 2019-ben lépésről lépésre ültesd át a marketingedbe, így sokkal (SOKKAL) hatékonyabb leszel.
Őszintén: bármelyik üzleti konferenciáért csak sokkal többet fizetnél sokkal kevesebb tananyagért. (és a legtöbbször a felvételekért külön fizetni kell.
Tanulj nyáron, tarolj ősszel!
Nyáron amúgy is több szabadidőd van. Most végighallgatod a leckéket, elkezded megvalósítani és ősszel már látni fogod az eredményeket.
Mit is kapok pontosan, ha megrendelem?
Megkapod az általad választott konferenciák hangfelvételét.
Olyan, mintha az elmúlt 5 év minden rendezvényén résztvennél (na jó, a szuper társaság és a kapcsolatépítés kimarad). A tudás viszont ugyanaz és akkor hallgatod újra, amikor csak szeretnéd.
Ha pedig meg is valósítod a tanultakat, nem csak több vevőd lesz, hanem a mindennapok vállalkozási feladataiban is sokkal magabiztosabb leszel. Olyan bevált megoldásokkal és praktikus vállalkozói tudással leszel gazdagabb, amiknek a révén kezdőként nem neked kell kikísérletezned mindent: előadóink többsége már kitaposta az utat helyetted, az előadások között szinte minden iparágra találhatsz konkrét példákat és megoldásokat.
Csak válaszd ki, melyik konferenciacsomagot kéred, fizesd ki és már le is töltheted.
Fullextra csomag
4+1 konferencia
4 konferenciát fizetsz - 5 konferenciát kapsz!
Ebben a csomagban megtalálod mind az 5 év hangfelvételeit 2015-től 2019-ig.
Ha mindig szerettél volna eljönni, de végül sosem jutottál el...
ha más konferenciáinkon már résztvettél és kíváncsi vagy ezekre az előadásokra is...
ha szeretnél rengeteget tanulni a nyáron...
ha vállalkozásindítás előtt állsz és szeretnél a legjobbaktól tanulni...
ha nemrég indultál és sok új ötletre van szükséged - ezt a csomagot érdemes választanod!
Majdnem 27 órányi hanganyagot kapsz,
46 értékes, hasznos és inspiráló előadást,
szakemberek és hús-vér vállalkozók osztják meg veled tapasztalatukat és tudásukat.
Egy konferenciabelépő ára br.9900 Ft volt, de most mindössze br.6900 Forintba kerül neked egy felvétel, így az 5 hanganyagért összesen 49.500 Forintot kéne fizetned, egy hangfelvételt pedig ajándékba adunk neked, így a teljes csomag csupán br. 27.600 Forintodba kerül.
Extra csomag
3+1 konferencia
3 konferenciát fizetsz - 4 konferenciát kapsz!
Ebben a csomagban 4 év hangfelvételeit találhatod meg 2015-től 2018-ig.
Ha velünk tartottál 2019-ben és kíváncsi vagy a korábbi évek előadásaira - ezt a csomagot válaszd!
Majdnem 20 órányi hanganyagot kapsz, összesen 35 értékes, hasznos és inspiráló előadást szakemberek és hús-vér vállalkozók osztják meg veled tapasztalatukat és tudásukat.
Egy konferenciabelépő ára br.9900 Ft volt, de most mindössze br.6900 Forintba kerül neked egy felvétel, így a 4 hanganyagért összesen 39.600 Forintot kéne fizetned, egy hangfelvételt pedig ajándékba adunk neked, így a teljes csomag csupán br. 20.700 Forintodba kerül.
Üzletanyu 2019 csomag
1 konferencia
Egyet fizetsz - egyet kapsz!
Ebben a csomagban a 2019-es Üzletanyu Konferencia hangfelvételét kapod meg.
Ha szerettél volna velünk tartani az idei konferencián, de nem tudtál eljönni, most hozzájuthatsz a felvételhez.
9 hasznos előadást találsz a felvételen.
A felvételt az idei konferenciabelépő teljes áráért tudod megvásárolni, azaz br. 14.900 Forintért.
Gyakori kérdések - egyenes válaszok
Hogyan tudok fizetni?
Fizetni bankkártyával, Paypallel vagy átutalással tudsz.
Mi a fizetési határidő?
Bankkártyával és Paypallel azonnal fizethetsz (így a letöltési linkeket is gyorsabban megkapod), az átutalásnál a fizetési határidő legkésőbb 8 nap.
Hogyan tölthetem le a felvételeket?
A sikers fizetés után elküldjük neked a letöltési linkeket.
Milyen formátumúak a felvételek?
Mp3 formátumúak.
Mobilon le tudom játszani őket?
Igen. A felvételeket letöltheted a mobilodra vagy tabletedre is vagy akár átmásolhatod őket a gépedről, így akár utazás közben is hallgathatod őket.
Külföldről is megrendelhetem?
Igen, ez nem lehet akadály.
No, melyiket választod?
Ha idáig legörgettél, nyilván érdekel az ajánlat. De vajon melyik csomagot kéred?
Törheted a fejed pár napig rajta, de ne túl sokáig, hiszen legkésőbb június 18-ig él az ajánlat!
Csapj le erre a hatalmas tudásanyagra most!
Kérdésed van a megrendeléssel kapcsolatban?
Gazdagmami Kft. Ügyfélszolgálat | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Vagy kérdezz Messengeren: m.me/gazdagmami